söndag 27 april 2008

sushi

jag har haft representationsmöte över en lunch under dagen.

jag valde plats, sushikhaket på mbk där maten kommer åkande förbi dig på ett band.
stället är extra bra eftersom man bara får sitta där i en timme lite drygt. sådana är reglerna. känn ingen press.
av väldigt mycket mat smakade jag bland annat på alla sorters sushi. förutom en sort som såg ut som död och elände ovanpå ris.
gör matematiken själv och räkna med runt 25 olika sorter. dessutom två bitar per gång.

mötet gick bra, närvarande var jag själv och bara jag. jag gick igenom framtida idéer för bloggen och jag kom fram till att det behövs en ny säljande idé eftersom jag snart är hemma i svealand.

just nu, några timmar senare halvligger jag på ett internetkafé och är svullen.

edit: jag lyckas inte med kontakten mellan kamera och dator, därav inga bilder på sushispektaklet.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP