måndag 8 september 2008

nu kliar det

om jag nu ska börja skriva här igen så måste jag använda ord som till exempel ajökens.
jag får se hur det blir.

se det som en löptur. ibland så får jag för mig att ta sådana, tro det eller ej, men nu så börjar jag springa. och jag vill inte bli störd. men det enda tecknet du får ge på att du just nu varit inne och läst här är att du får ta mig i handen, luta dig fram och säga lite lågt "jag har förstått att du skriver igen". då kommer jag titta på dig med förbryllad blick, skaka på huvudet och fråga vad du pratar om samtidigt som jag vrider min hand ur din och bara går iväg. helst av allt ska jag stå med någon annan så jag kan säga till den personen att just DU måste vara störd eller nåt.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP