söndag 10 maj 2009


tänkte att jag skulle komma igång med fotbollsplåtning inför sommaren.
det behövs säkert tre-fyra matcher innan det börjar sitta. bra övning helt enkelt.
så jag hakade på mårten ner till norrporten.

mårten är bra. han inspirerar och vi pratar mkt foto.
dessutom är han audiofil vilket är en egenskap vi delar.
jag tror att om han hade varit en parfym så hade han luktat gott.

jag sa åt honom att jag skulle lägga upp honom på bloggen.
-jasså gör du sånt, frågade han.
-ja, gör inte du det?
-nej, om nån frågar om jag bloggar så brukar jag svara:
Nä va fan, jag lyssnar ju på vinyl.

sprang på åland där nere på konstgräset, han gör jobb för svenska fans. men bara rörligt om jag förstått det rätt.

EDIT: mårten brukar aldrig vara så där bister som han ser ut att vara på bilden.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP