fredag 24 juli 2009

släpp hästarna fria

nej jag ska inte släppa travhästar fria. det vore nog dumt.
men jag var på trav igår, jag och anders nilsson på sporten.
håller med herr croona att det var knepigt. roligare än jag visste, svårt dessutom. bra kombo dock.

lite bilder i tidningen.

men erik adielsson fick lite väl mkt utrymme där så jag slänger på några fler bilder på brasan.





jag tackar både mathias och linus wallin för bra bildtips.
men jag är tyvärr fortfarande rädd för hästar, de drägglar och låter och jag höll på att bli översprungen mer än två gånger.

5 kommentarer:

Malin 24 juli 2009 kl. 18:28  

Åh Robin, det här är ett steg i rätt riktning rörande ditt framtida hästälskeri.

Johan 25 juli 2009 kl. 16:35  

Det syns att du gillar att plåta djur. Kärleken mellan hästen och kameran syns långa vägar.

robin 25 juli 2009 kl. 17:18  

tack ska ni ha, då kanske det är dags för mig att "brake the news", jag ska bli veterinärassistent. http://www.studentum.se/Djursjukskoeterska_kandidatprogram_71081.htm

Johan 25 juli 2009 kl. 17:48  

Flytta till natursköna skara? Låter som en plan!

j.croona 26 juli 2009 kl. 18:57  

Stiligt Robban!

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP