söndag 6 december 2009

spelet

det är inte ofta det händer men jag har suttit och varit sugen på datorspel i tre timmar nu. därför tänkte jag spela en runda men upptäckte att spelet finns på en hårddisk som jimmy lånade för ett tag sedan. nu är jimmy i tanzania. förmodligen har han också sålt hårddisken redan. spelet går bara ut på att skjuta på allt som rör sig, jag klarar av att spela en halvtimme sen blir jag åksjuk och måste sluta.

fick rapporter om att kårhuset var trevligt i går. jag missade den festen men träffade lisa på vägen hem. hon lovade att blogga om något bittert.

slänger upp en bild från nollningen, rickard och emma står utanför borgmästaren och verkar ha askul.

1 kommentarer:

j.croona 8 december 2009 kl. 14:07  

Stackare! ^^ Det första jag ska göra när jag kommer tillbaka till sunkan är att komma med din hårddisk! ;D Det lovar jag! ^^

Vad var det för spel föresten? :P Cheers!

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP