lördag 23 februari 2008

en o

vi ar pa koh samet.

vi lar oss thalilandskt o liv.

tva saker
innan vi skulle aka med bussen springer jag ner for att kopa nagot att ata och dricka.
fruktforsaljare: hello
jag: hello, what is this?
fruktf.: papaya
jag: ok, (tittar pa andra frukter), I'll take two ananas.

I bussen:
Sara har lanat en tshirt av mig eftersom man stundtals holl pa att blasa ivag av ACn
Sara: det ar skont med den har trojan for man kan stoppa in armarna i den.

annars chillar vi pa stranden och tar saker valdigt sakta. filar pa ett litet brev ska jag gora.
vi bor tillsammans med en soft tjej som heter Sandra, vi traffades pa taxiflaket till var strand. hon hade en guidebok pa svenska. kanns tryggast sa.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP