fredag 29 februari 2008

global warming

jag ar ju modern av mig.
jag vet vad som ar pa tapeten som man sager.
global warming ar ju inne att prata om sa darfor tar aven jag steget mot en battre, i detta fallet, avgasfriare varld.

bangkok ar enligt uppgift 80 ggr storre an thailands nast storsta stad.
om jag minns ratt finns 80% av landets alla bilar i den har staden.

min ide:
kan inte alla cykla?
tank sa fint det skulle bli. himlen skulle bli blaare och gatorna renare.
har med gor jag ett upprop. pa sondag formiddag ska vi cykla.
jag kommer vanta nere vid Democracy monument och ha en cykel med mig.
Det kommer bli great och alla som vill far folja med.

Ingen vet sakert men det bor mellan 9-15 miljoner personer i Bkk, om typ tio % kommer pa sondag blir jag nojd.

Sondag, 11.00, Democracy monument. Ta med solskydd, en hatt, vatten och viktigast av allt: Ett glatt humor!

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP