onsdag 20 februari 2008

jag vill tacka

patrik den galningen korde mig till flygplatsen. aven fast klockan var typ 6 och bara froken Saur var vaken for att mata korna.
tack patrik!

vissa kanner till min resfeber. den ar inte sa rolig att ha. lika bra att vara arlig med det.
men vissa proffesionella kopplades in for att hjalpa till lite. tack mor och tove.

till sist vill jag tacka taxichafissen. han var rolig. sa att han hette cheapr eller nagot sadant.
jag tror att om vi ringer honom och fragar om han kan radda varlden sa sager han att det ar klart till atta i morgon bitti.

1 kommentarer:

Tove 21 februari 2008 kl. 17:20  

Kan du kolla med taxichaffisen om han skriver tentor i sociologi är du snäll, för iså fall är han bokad imorgon!
Kör hårt nu och var rädda om er! motsägelsefullt kanske... men det ordnar ju ni ändå!
Puss Puss

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP