tisdag 29 april 2008

live live live

kära läsare

jag bloggar live från den arabiska halvön och doha. en flygplats mitt i qatar och qatar är som ni alla vet det nya dubai!

eftersom jag ska tillbringa runt 12 timmar på denna flygplats har jag roat mig med det jag kan göra här. det är tur att jag gillar flygplan eftersom det finns många sådana just på en flygplats.
min favorit är den kärran, flygplanet, av märke airbus som styrs med joystick.

för fem minuter sedan visualiserade jag start och landning för sara. samtidigt fick sara låtsas prata i mikrofon och säga "cabin crew, disarms lights, crosscheck and report please".
folk som gick förbi trodde jag dansade modern dans.

1 kommentarer:

Unknown 21 maj 2008 kl. 00:43  

Jag hälsar tillbaka :)
Hur är det på Ålsta då? Snart över hur känns det då?

Kram

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP